onsdag 22. april 2009

På tide me noke NYTT:)

GiDDalaUShet kalla eg tilstanden min akkurat no! Og ordet oppdatering har vore svært lite brukt i mi verd..Men no har kome eit steg lenger, innsett fakta og tatt tak i det:)

Så..i 2 1/2 månad har eg då altså vore i Burma og Thailand, og har hatt nokre opplevelsesrike dagar i ei heilt anna verd. Spennande og utfordrande!:) Vi lever godt - det er konklusjonen!! Her er nokre bilde frå turen...Kanskje du blir frista til å reise?!:)

Teamet mitt:)

Eg fekk prøve meg på matlaging..litt utan om det vanlege, MEN veldig kjekt!


Når vi kom på barneheimane song dei som oftast for oss..kjempeflinke:) åsso pynta dei seg..dvs den gule sminken i ansiktet!:)


<3

Ballongar frå Norge, barn frå Burma på ein barneheim..= Alle har det kjekt:D hehe..

Vi hadde 3 dagar ferie i Hua Hin..Men det vart berre ein dag på stranda. Vi ville bli brune utan å bruke for mykje solkrem..fungera ikkje heilt i praksis, så vi tre enda opp med veldig sår hud og eit slag blemmer etter kvart:/ NO har eg lært i alle fall:)


Synnøve og meg i bilen..+ to av dei vi levde tett med i Thailand:) utruleg kjekt å kunne bli kjent med menneske der på tross av kultur, språk og alt:D


På sykkeltur i ein nasjonalpark med ei burmesisk jente:) ho skulle få praktisere engelsken sin mens eg skulle få lære meir om Burma og sjå nye ting! Lærerikt!:)

Søte små i Thailand..maaange ungar som var ville etter oppmerksomhet:)




Elles så har eg no vore heime i ca ein månad og kome tilbake til min kjære (?) sommarjobb!


Feira påske i snøen:)


Har òg vore ein tur i Bergen..var på Catch the fire! Utruleg bra stemne, lever lenge på det:) Gud er god!


Så, korleis har du det?:)

2 kommentarer:

Silje sa...

Lene!!!<3 KOSELIG med oppdatering på siden din! Kjenner at jeg savner deg! Var utrolig koselig at vi fikk møtes i påsken iallefall...og det er jo ikke så lenge siden, men føles litt sånn for meg;) Skjer så mye her for tiden! Har det veldig bra:P
Fine bilder fra Burma!
Ringer deg kanskje neste helg..da skal jeg hjem en tur fordi min søster skal konfirmere seg. Håper du har det bra på alle måter! Tenker ofte på deg!
Glad i deg vennen<3
klemmer fra meg:)

Sondre Johannes Orrestad sa...

Hei Lene :)

Kjekt med ein oppdatering, hverken eg eller du ha vore so flinke på ei stund kan du seia ;)

Virka som turen va vellykka dao, kjekke bilde og kjempekjekt å høyra om turen, ha jo fått mail og so :)

Ang. Balejazz. Eg ska dit kanskje fredag og eg ska definitivt vera dar laurdag, men søndagen kan eg ikkje. då ska eg servera i konfirmasjon tilsøstra til ei venninne. so da. Men ska du pao balejazz?? :)