torsdag 21. mai 2009

17.mai i GRIMSTAD!

Fredag for Andreas og eg på overraskingsbesøk til Grimstad..Berre Lena, Daniel og Sondre var klar over det - så DET VAR SUUUPERARTIG!:D Vellykka:) Vi hadde ei kjempefin fering i sør. Vi var med på det som skjedde på BIG, og elles gjekk eg i tog, var i kyrkja, åt pølse på hydro, og eg åt HEILE 7 is på turen! Skal sei eg har fått min dose.. MEN det var GODT til tusen:)

Takk alle for ei fantastisk langhelg!:)


Nokre bilder..men kanskje ikkje dei beste...jaja - MINNER:)



Andreas køyrer pyntleg og forsiktig:) Eg sitter og irriterar meg over at sola er ute, og ikkje INNE i bilen:S


På vei til Hydro for å kjøpe årets 17.mai- pølse:D



DEN smakar godt DEN:)


På BIG sooolar vi oss <3



SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER FIN HELG!!:D

3 kommentarer:

Den norske ptriot nr 2 sa...

-har du tellinga på is du terer og du:) HAHA!!! glad i deg

Anonym sa...

Heisann! =) Har svart deg på min blogg! =) Men tenkte jeg kunne slenge inn en liten hilsen her ogå! Håper alt er bra med deg! Jeg er ferdig med skriftlig eksamen! Nå venter jeg på å bli ferdi med muntlig.. Men det er jo ikke før i juni ;)
Klem fra meg! ;D

Katriinepåliine sa...

Så koselige bilder!!
Kjenner jeg savner dere når jeg blar nedover her!:)
:):):):):):):):):):):):):):):):):)