tysdag 2. juni 2009

Soulchildren-festival i Oslo!!!

I helga var eg med som "leder", "vaksen"...eller ka eg enn skal kalle det på korturne til Oslo. 1500 var påmeldt til festivalen, så vi såg fram til mykje liv og lite soving. Helga var fyllt av øving, konsert o.l. frå morgon til kveld - ei hektisk helg med mykje moro! Men eg fekk òg tid til å møte Irene - vi hadde ein heilt fantastisk piknik på Bygdøy! Tusen takk:)
Elles endte eg opp med ein forkjølelse/influensa som ein konsekvens av helga..men det var verdt det! Eg fekk jo tross alt isen eg hadde lengta etter!:D


Konserthuset var STAPPFULLT!!!

Dei søte små i koret:)



Irene og meg ved Aker Brygge!

...og den nydelege piknikken:)



På måndagen når eg var komen heim tok Andreas ein spontan tur til meg på kvelden..veldig takknemleg for det:) Ein etterlengta kveld! Takk:)

Og elles er eg tilbake på jobb og til tjeneste for turistane! Frå i morgon til tysdag skal vi ha DTS-reunion i Olden-gledar meg stort!:)

4 kommentarer:

Lena sa...

Så koslig:) bra at konserten var vellykket!
Misunner dere piknikken, ser jo helt idyllisk ut! Heldig med været! Sommeren er helt herlig nå:)

vi må snakkes snart!
Klemmer!

Den norske ptriot nr 2 sa...

sykke bannaner for en piknikk!:) sånn kan du lage til meg og, men ender vel opp at det er jeg som må lage det? du får jo som regel vilja di?:) hehe..

Miss you. You'r andreas

Sondre Johannes Orrestad sa...

ufattele stort kor dao ! :) ha du høyrt om ein visjon eg ha dao? å danna MANNSKOR i Sogndal?? :) hehe, veit ikkje heilt keleisen da ska gao til, men da hadde vore kjekt. hugsa fortsatt den korturneen me va på i første klasse! den va konge! :) Ellers? alt bra? Takk for sist forresten.

- Sondre

Ingrid sa...

Ja, du lever fortsatt på Soul Children festivalen ser eg.. hehe... Håpe eg ser deg snart:)